Blog

Plasztikkártya és a digitális fejlődés

 

Vásárlási szokásaink az utóbbi időben gyökeresen megváltoztak. Mindez automatikus és közvetlen következménye annak a digitális fejlődésnek, amelynek szereplői és tanúi vagyunk.

Mindannyian ismerjük az idő és a pénz fogalmát, amely manapság több figyelmet hordoz, mint a történelem során bármikor. Az idő optimális ki-, és felhasználása az egyik titka a sikeres, eredményes, innovatív kis-, közép-, és nagy vállalkozásoknak. Fogyasztói társadalmunk egyik tartó-, és meghatározó pillére a vásárlás. Ez az a központi téma, amelyet minden vállalkozásnak a lehető legaprólékosabban, legkörültekintőbben kell végiggondolnia saját üzletpolitikája és üzletfilozófiája szemszögéből.

Napjainkban szinte lehetetlen sikeres üzletmarketinget folytatni a célcsoportunk vásárlási-, fogyasztási szokásainak mélyreható, többrétegű és széleskörű ismerete nélkül. A szakemberek véleménye pedig egybehangzóan állítja, hogy a plasztikkártyák alkalmazása az értékesítés területén minden esetben profitorientált, ésszerű, illetve ár-érték arányban az egyik legjobb választás. Ezért is van, hogy felhasználásuk tekintetében a legtöbb plasztikkártya közvetve vagy közvetlenül a vásárláshoz köthető.

Nincsen ma olyan háztartás, amelyben ne találnák pontgyűjtő-, ajándék-, törzsvásárlói-, kedvezménykártyákat. Ahogyan manapság nem képzelhető el sikeres vállalkozás sem, anélkül, hogy működése során ne alkalmazná a fenti típusú kártyák valamelyikét. Ezen típusú plasztikkártyák az üzleti tevékenység során, mind a fogyasztó, mind pedig az értékesítő perspektívájából tekintve kizárólag pozitív hozadékkal szolgálnak.

A különböző akciókat felajánló, pontok gyűjtésére, stb. alkalmas kártyák a törődés, az exkluzivitás, a kitüntetett figyelem érzését közvetítik partnereik irányába, amely által könnyen és gyorsan vállnak törzsvásárlókká. Egy komoly presztízsű vállalkozás elképzelhetetlen jól működő törzsvásárlói program nélkül, hiszen a meglévő ügyfélkör megbecsülése, privilégiumokkal, kedvezményekkel való ellátása az egyik biztosíték arra vonatkozóan, hogy az ügyfelek továbbra is Önt válasszák a konkurenciával szemben.

A különböző ajándék,- kedvezmény-, törzsvásárlói kártyák a hozzájuk köthető, mögöttük lévő üzletstratégiával a legalkalmasabbak arra, hogy partnereikkel mindennapos, közvetlen kapcsolatot tartsanak fent. Alkalmazásuk bár lehet direkt marketing eszköz, de ezt ügyfeleink nem érzik préselésnek, hanem tiszteletüket, megbecsülésüket tudják továbbítani az ügyfeleik felé. A kedvezmények, akciók, gyűjtőpontok által aktív, élő viszonyba kerülnek ügyfeleikkel, és biztosak lehetnek afelől, hogy ezeket a lehetőségeket felajánló kártyájukkal szorosan vállalkozásukhoz fűzik őket. Legyen figyelmes Ön is partnereivel, hogy vállalkozásának törzsvásárlói bázisa minden nap növekedjen!

Megosztás

Hozzászólások

  • Admin

    Szóljon hozzá, kérdezzen, reagáljon Ön is:

Hozzászólás